120222

2012-02-22 06:47:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon "/
Är så sinnesjukt trött på morgonen nu verkligen, vill allt annat än att gå upp, men sovmorgon är ingenting som existerar i denna familj tyvärr :(

Hemma-dag idag igen då, men imon blir det jobb. Isabell gjorde en helt normal "nummer två" igår, så får hoppas att det är tack vare uteslutande av mjölken. Så vi slipper ta prover och allt, så att det bara ordnar upp sig.
Hoppas att jag snart kan få jobba en vecka helt och kanske snart ett par veckor på rad..?


Idag kommer Isabells moster, mormor och två kusiner på ett snabbesök, fika och leka av sig lite.
Sen kommer förhoppningsvis bästaste Franco på ett litet fika besök, då jag frestade tant med nybakade kärleksmums, men kan nog också fresta tant igen med nybakta silviakakor som jag ska ta och göra om en stund.

Nu sjunger min fågel i sitt rum och mitt kaffe ropar på mig! Ska bara också få upp min sjuk morgontrötta karl med. Farligt när han jobbar så nära hemma, då är han allt annat än lätt att få upp "/

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu