Dagens diss

2012-02-20 17:40:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagen började bra, riktigt bra. Men det är riktigt sdvårt att hålla ett positivt tänkande med negatvia människor omkring sig. Så jag blev på dåligt humör, av ingen anledning. Med en klump i magen att inte dagis ska ringa. Dagen hade blitt illa, men kunde inte bli värre, eller jo?

16.00 ringer D-A-G-I-S !!
Jag hittar inga ord längre. Jag ser inget ljus i tunneln längre. När ska det ta slut?

Imorgon och onsdag är det hemmadag, som vanligt.
Kommer ringa Vårdcentralen imorgon bitti direkt, och det får bli provtagning och medicinering så sant som jag heter Jeanette Lena Karin Thoresson. Detta ska få ett slut!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu