Early morning

2012-02-19 06:20:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Like always känns det mer som nu.. På veckorna så har det varit 05.30 och nu inte mycket senare.
Ehmf, kaffet är klart.. Ska bara hämta..

Åh, det var riktigt gott.

Vet helt ärligt inte hur jag sovit inatt, men jag vaknade inte på ett av de bästa humör. Blä.
Undrar hur denna dagen kan sluta, men måste nog ta mej hemifrån lite idag, blev jue aldrig av igår..
Men vad ska man hitta på idag då?
Får väl återigen försöka mig på att åka och köpa pyjamas till Isabell och kanske till Chocie i Fristad.

Vi får se, men detta blir inget jättebra inlägg, så jag sätter P där.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu