Hjärnkontoret fnurrar..

2012-02-18 19:08:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga ner hjärnkontoret en stund, men det är bra mycket svårare än man kan tro.

Okej.
Jag kämpade förra året med att gå ner en massa i vikt, gick jättebra, dock har jag glömt vad vågen faktiskt stannade på när jag "nöjde" mig, men spelar ingen jättestor roll heller.
Men, när hösten kom iaf, så har jag gått upp ett par kilon och dom är svårare att göra sig av med denna gången än sist. Men stora delar av problemen handlar om just hösten, men nu mycket om att vara hemma mycket och vilka pengar som uteblir utav det. Sånt gör mig deprimerad när jag vet att jag måste vrida och vända på pengar, och blir jag deprimerad så äter jag skit och en massa skit.
Sen sak nummer två, 5 förkylningar och 1 magsjuka på 3 månader, vilket gör att man bortprioriterar diet.

Men gud, vad jag vill börja på dieten nu!  Helst igår. Jag vill gå ner mina kilon, och det ska jag göra innan sommaren är här och jag vill verkligen börja snart. Men det kräver att jag åtminstone får hålla mig frisk!

Min förhoppning nu är att jag ska kunna börja nästa måndag, jag hoppas att jag är redo då.
Min tanke är att jag ska köpa mig ett par Easytone och börja PW med stavar och helst ankelvikter, sen när mitt mål att loosa mina kilon, och när jag gör det, köper jag Easyrun skor och börjar löpa ist.

Jag har mål, jag har drömmar, men hoppas bara att jag kan få infria dom också.

Återkommer om min väg mot målvikten, ska dokumentera den med skrift och bilder, så ni kan följa det :D

Isabell ligger i sängen, pappa är iväg, jag ska gå och duscha, sen är TVn bara min :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu