Linser

2012-02-16 09:38:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Beställde en ny typ av linser denna gången, som jag blev tipsad utav min kära syster om. Då jag alltid har mina linser dygnet runt, även på nätterna, så tänkte jag prova med ett par riktiga månadslinser. Men vad besviken jag blev. Antingen så är mina ögon väldigt vana vid mina gamla, eller så tål dom inte dom här. Dom skaver och känns verkligen hela tiden "/

Så nu blev det att beställa igen ett par utav min gamla sort, får ha dom iaf. Får göra en synundersökning en månad fram igenom och höra med dom vad dom tycker om vilka jag ska använda mig av.

Tänk bara om man kunde haft en massa pengar och gjort en operation ist.. Men det kanske bli om ett par år!

Kommentarer

Du! Adressen till Jannikes blogg bland dina länkar är fel.. Det ska vara mammajannike .blogg.se alltså inget "c" i Jannike :)

2012-02-16 10:37:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu