mmmm KAFFE!

2012-02-18 06:59:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hinkar ner 2 koppar kaffe och smurfar runt lite på internet innan det är dags att ta upp min sångfågel. Hon sitter och leker i sin säng och har gjort en ganska så bra stund nu.
Avskyr verkligen när hon har något "virus" i kroppen, då är det alltid likadant. Tidiga mornar.
Hon somnade iaf inte föränns 20 igår och vaknade för en stund sen "/ Annars brukar det verkligen gälla 12 timmars nätter. Pufh.
Men som jag, nu när jag varit sjuk, så blir det hela tiden att jag vaknar omkring 05, vrider och vänder mig, kollar lite TV och sen är det dags att gå upp igen. Blä.

Vad hade man inte gjort för lite sovmorgon ibland?

Älskling gick och la sig tidigt igår, hoppas han mår bättre idag. Jag försökte kolla på Criminal minds innan läggning, men kom på mig själv att jag vaknade i soffan när det var slut. haha! Så då var det dags för sängen för mig med :P

Måste få ordning på "My Blogposts" på FB, men det bara krånglar. Försöker byta från min gamla blogg på den, men det vill bara inte. Riktigt drygt. Får göra ett nytt försök och se.

Behöver verkligen städa, men jag orkar bara inte. Jävla förkylningar som bara tär på mig hela tiden. Får se vad jag orkar och hinner idag. Vill åka och köpa nya pyjamasar till Isabell idag, kika in på Choice i Fristad och är sugen på att hälsa på lite vänner! Får se hur långt jag kommer med mina planer idag :D

Nu börjar det gå mot plusgrader ute, är jue inte annat än underbart! Då är det målning som gäller iigen, så att garaget snart kan bli klart utvändigt.

Nu ska jag njuta av att det är helg, ta upp min lilla busa och kolla på barnprogram :D
Nästa vecka är en ny (hel förhoppningsvis) arbetsvecka som gäller, och spännande besked!

Många tankar så här på morgonen :S hihi

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu