Söndag!

2012-02-26 13:59:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Varit ganska så dåligt med uppdatering här, men ska försöka med det nu innan Isabell vaknar från sin tupplur! :D

Fick jobba både torsdag och fredag denna veckan, och det verkar som att hennes mage har stabiliserat sig efter att vi uteslutit mjölk, thank god!

Och där verkar det som om hon vaknar "/ En hel timma sov hon "/

I fredags var det iaf inte så många knops som gjordes här hemma, somna ganska tidigt på soffan :D Men tur var väl det, för lördagen var lång och spännande :D

Började dagen med en dusch, sen drog in till stan och hämtade frallor och grejjor för sen var det dags för dopet av min gudson, underbara Leo! Hans gudfar, Jörgen höll honom hela dopet och jag fick hålla småavundsjuka Isabell som skulle vara med :P Huvudpersonen tyckte det var så intressant att han somnade (:

Var helt underbart att få träffa Jörgen igen efter 3 månader, åh vad jag saknar honom. Hoppas bara att allt kommer bli bra till slut.

När klockan blev 17.30 begav jag mig till stan och hem till Malin, där började och faktiskt slutade kvällen för mig :P Men jag hade riktigt så roligt! Vi dansade, fjantade, drack och tjötade skit hela kvällen! Men när det var dags att dra ner till Grand så hade jag en sån huvudvärk att jag kände att det var bättre att åka hem. Tyvärr, men man ska sluta när man är på topp va? :D Haha.

Tack alla inblandade för en så rolig kväll! :D

Idag har jag fått städat hela huset, så nu när Isabell vaknat igen, så ska vi bege oss mot staden och storhandla. Sen är det lugna gatan som gäller!

Imorgon börjar dieten igen, nu jävlar ska vi hålla oss friska så jag kan genomföra det också! Ska hämta ut mina skor imorgon eller nått så jag kan börja gå ordentligt ute. Funderar på att köpa mig en träningsmaskin med, men får räkna på det :D Hihi.

Hoppas min telefon kommer tillbaka snart med!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu