Utmattad.

2012-02-22 17:05:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helt utmattad känner jag mig efter dessa dagar hemma. Försökt att få saker gjort som disk, räkningar som jag lagt in på banken, fixat bokförining och grejjer med en liten dam som helst ska leka med mamma eller klänga på mamma. Älskar denna prinsessa till döds, men ibland vill man bara vara lite för sig själv också (:

Sirap i öronen är något hon har gott om också, hon ignorerar oftast totalt vad jag säger, men ibland kan hon vara så hjälpsam att när man ber henne hämta eller lämna något så gör hon gärna det. Hon hjälper också gärna till och tömmer diskmaskinen och liknande, trots att mamma helst gör själv :D
 
Har haft Isabells moster, mormor och kusiner här på besök idag, fika och lunch blev det tillsammans med en masssa bus och bråk mellan kusinerna. Leo vaar bara  mest nöjd med alltihopa och bara log :D

Bakat silviakaka idag med, så nu finns det fika bröd för den som är sugen :D

Imon blir det jobb och förhoppningsvis ett tag framåt innan det är dags för VAB igen. Måtte det hålla nu med att ta bort mjölken, de två första dagarna har det gjort det iaf.

Nu är det mys och snart bad för Isabell innan läggdags och när hon sover så är det pizzadags för mamma och pappa och sen eventuellt gå ner till garaget och måla lite brädor.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu