120306

2012-03-06 06:09:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En hemma-dag idag då. Dricker mitt kaffe i lugnan ro efter att älsklingen åkt till jobbet. Isabell har skrikit och pratat en del i sömnen i natt, men det hör till när hon är förkyld, vilket hon mest jämt är numer. Hon fick jue vara snorfri i 2 dagar innan det drog igång igen :D Ahja, så länge det bara är snor och hosta så. Ingen feber.
Nu tjattrar hon lite från sin säng redan, också typiskt henne att vakna tidigt när hon är förkyld.

Fick pratat lite med BVC igår, dock ingen tid igår. Var inte "min" BVC-sköterska som ringde, men en annan riktigt bra iaf (: Fick totalt medhåll om att jag inte skulle behövt gå hem med henne, utan att det skulle räckt att förklarat hur det låg till. Men berättade då att jag starkt fösökt, men icke.
Så idagska Marie från BVC ringa mig direkt på morgonen, så hoppas på en snabb tid. Så att en läkare får undersöka henne ordentligt nu. Funkar inte att hålla på såhär, få gå hem för att hon kanske/kanske inte har magsjuka. Det rolgaste är att en av förskolelärarna tom är laktosintolerant, men kan inte se det ifrån vårt håll heller, utan "magen borde stabiliserat sig vid detta laget".

Hade jag kunnat och känt att det var värt det, så hade jag nog fan bytt förskola, detta är allt annat än roligt. Men det finns väl såna här förskolelärare överallt..? Dessutom trivs jag att ha henne där egentligen.

Jag gillar verkigen vårat BVC, så hoppas på bra hjälp idag. Hoppas att få kunna gå och jobba imon!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu