God morgon!

2012-03-15 07:00:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har sovit så gott som man kan göra en natt i våran säng, haha. Den är minst sagt hård och obekväm, men det är vår säng iaf :D Har tänkt en hel del massa år att köpa en ny säng, men ekonomin har alltid talat emot det, men hoppas inom en snar framtid iaf på en ny fin och go' säng :D
Men då är nästa bekymmer, måla och tapetsera om i sovrummet också. Är riktigt trött på hur det ser ut där uppe nu, men har en viss feghet också som tar emot att göra det :D Någon som är sugen på att hjälpa mig göra om? :P

Anyway.
Inte varit något från Isabell inatt, hon verkar ha sovit riktigt gott och sover faktiskt fortfarande. Får se hurlilla sessan är idag när hon vaknar.
Funderar på att åka och handla när hon ätit lite frukost, men kan inte förmå mig att skriva ner vad vi ska handla heller och jag vet inte vart vi ska åka och handla heller. Ahja, blir nog väl! :D

Ska ringa vårdcentralen idag med, då dom fortfarande inte ringt om Isabells provsvar, men kanske var det så att dom faktiskt sa till mig att dom hör bara av sig om det är något. mmhmm, minns jue faktiskt inte! :D För jag fick jue faktiskt ett annat samtal igår från vårdcentralen om mig, det gick jue rekordfort faktiskt. Men iaf, det var ingen brist på nånting hos mig (vitamin, järn osv iaf), så varför jag är så trött, är fortfarande ett mysterium.

Idag ska jag ge mig på att tvätta min kära bil när Isabell sover på dagen, det kan jue verkligen behövas. Hoppas bara att jag hittar vad jag behöver i källaren till det, känns som grekiskan om man ska leta efter rätt saker där nere :D Haha, det går nog bra!

Är ganska fett uttråkad här hemma nu, så är det någon som är sugen på kaffe och lite sällskap så får ni gärna komma ut :D Isabell har till 99% inte magsjuka iaf, det är någonting annat, förhoppningsvis vattkoppor som snart bryter ut :P

Kommentarer

Skulle jag inte köra Maxen till pappa i eftermiddag så kunde vi kommit en stund, men blir ett j*vla åkande då.. "/

2012-03-15 07:53:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu