Hemma igen

2012-03-05 16:01:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


7½ dagar fick jag arbeta på raden, innan det var dags för det  ökända samtalet igen. Trots att jag hade berättat hur hon blev i helgen efter att hon hade druckit mjölk. Så sett, så har hon inte druckit någon mjölk sedan lördag morgon, men det slog mig att hon faktiskt ätit både risifrutti och keso, utan att jag tänkt på vad det faktiskt är, dumma mig.

Men dom insisterade på att jag skulle hämta hem henne, då dom inte kan vara säkra på att det inte är magsjuka. Jag blir så trött nu..

Fick en tid från BVC till onsdag klockan 11.30, men jagar dom nu om att få kanske komma in lite tidigare ändå. Nu på eftermiddagen känns det ändå ganska så kört, men hoppas jag kan få komma och träffa en läkare redan imon, måste verkligen få ett slut på det hela nu.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu