It's all about the numbers

2012-03-07 06:08:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, blir så jäkla irriterad. Är mer motiverad till min diet nu än jag varit på länge, men det tycks vara svårare denn gången en tidigare..
Båda veckorna haar jag kämpat med maten, varit hungrig och gått ut och gått. Inte varit stillasittande, dessutom det jobb jag har, är fysiskt krävande, så¨borde gjort något.
Men, merparten av tiden står jag still på samma siffror på vågen!
Jag är besatt av vågen och måste väga mig varje dag, speciellt när jag går på diet. När det går åt riktigt håll, då är det otroligt motiverande.
Men nu tycks jag bara stå still, jäkligt irriterande!

Jag gick ner jättebra förra veckan, men det kom också mot slutet av veckan. Resten av veckan stog jag mest still, är det vågen som börjar ge upp?

Jag menar, så här såg min dag ut igår:

Kaffe x2
Kellog's special K
Knäckebröd med keso mini x2

promenad x 1mil

banan
kasslerskivor x3 + sallad och keso mini
kaffe x3


massa målande av brädor

Borde jag stå still på det? Irriterar mig ganska så mycket idag faktiskt.
Vill bara inte tappa motivationen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu