SOL!

2012-03-14 14:06:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Åh, jag känner mig så trött, jämt. Spelar ingn roll vad klockan är eller vad jag har gjort på dagen. Alltid samma jäkla trötthet. Usch, hoppas dom hjälper mig nu och får mig att må bättre.

Förmiddagen har varit lugn, vikt lite kläder, torkat av lite skåp och sådär. Isabell har verkigen känts hängig, hon har varit jättemysig. Inga mer spyningar, men lite lös i magen är hon allt, men jag tycker själv att det kanske inte är "magsjuke-löst" men ändå.
Hon var varm i pannan på sena förmiddagen och fick alvedon. Aptiten verkade inte finnas till lunchen, så det var minimalt ätit. Nu sover hon och har gjort i snart 2 timmar tror jag.

Själv gav jag bilen lite kärlek under tiden som hon sovit, städning på insidan blev det. Knappt behövligt alls! Funderar stort på att börja lämna bort bilen och få den städad. Klart, sen har jag tänkt göra det i ett år också, men aldrig fått tummen ur. Men vad gott det hade varit. Någon som städade och tvättade bilen åt en. Älskar när den är ren och fin, men varken orkar eller har tid egentligen att göra det. Ahja, vad är en bal på slottet?
Imon blir det att tvätta den när hon sover iaf, tänkte gjort det idag med, men kände att jag förrtjänade att ta det lite lugnt med (:

Helst av allt hade jag velat ha en helt ny bil, vad gott det hade varit :D En som funakr ordentligt som man kan lita på. Men måste bli av med lånet på denna innan, tyvärr "/ Tråkigt, hoppas inte att den dör först bara :D

Ahja, tillbaka till lugnet innan stormen :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu