Underbar dag!

2012-03-06 19:11:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Pratade med BVC innan idag, och jag fick det svar som jag egentligen visste, att hon bara ha rläkartider på onsdagar, så vi blir hemma imon med. Träffa läkaren klockan 11.30, hoppas jag får bra svar på hur och vad jag ska göra. Hoppas på så bra svar att jag kan gå till jobbet och Isabell till dagis på torsdag. Känns inte bra alls att vara hemma när det inte är någon fara med  henne, eller när hon inte smittar.
Men det tror jue dock dom, ahja..

Planerade in lite semester idag med, fick ringa Ulricehamns kommun och se när dom ska stänga dagis, och det blir vecka 28-31, så lite jox med FP dagar så kan jag nog få ihop till 4 veckor. HAr även lagt in lite ansökningar till FK om andra strödagar hit och dit.

Vart en riktigt underbar promenad idag, 1 mil avklarad med go' musik och fiiint väder!
Känns just som om jag är riktigt motiverad och på gång med dieten nu, känns riktigt bra! :D Får verkligen att det håller i sig till slutet :P

Isabell har lagt sig, men känns som om det kan bli en svår natt dock, hon är rejält täppt i näsan :( Men hoppas det blir lugnt!

När älskling kommit hem blir det nog gå ner tillgaraget och måla brädor i vanlig ordning, är troligen bara 2 kvälla kvar att måla, känns riktigt bra faktiskt! Förhoppningsvis blir allt målat i veckan och han får upp allt i helgen, hade varit underbart!

Forsätta kika "Real housewifes of Atlanta" innan han kommer hem, är lite kul program ändå :D

Kommentarer

Wiee! Då kan vi leka massa :) Vårat dagis är stängt under dom veckorna med :)

2012-03-06 19:36:50

Sweeeet :D

2012-03-07 06:04:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu