120216

2012-02-16 20:56:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God kväll!

Idag har varit har det varit lite utflykter för oss, åkte för till Franco och fikade med kaffe och våfflor medans Isabell härjade runt i hennes lägenhet :D
Sen åkte jag vidare till jobbet och fikade en sväng medans Isabell sov i bilen (:Det var riktgt mysigt mina flickor, tur vi ses imon igen! :D
Hon vaknade när vi skulle åka, men somnade snabbt om igen. Sen vaknade hon igen när vi kom hem, men somnade om gott i min famn igen. Väl hemma hade jag en sjukling i soffan till som sov.

Isabell sover sen någon timma tillbaka, jag har duschat och nu myser jag i soffan (:

Imorgon blir det jobbet igen, ska bli riktigt kul :P

Räknade lite på det innan och kollade i min almenacka, sista 5-dagars veckan jag jobbade, var 5-9 December!! Känns riktigt skit kan jag säga! Men nu har dom gjort nånting iaf på dagis, och då har det gällt 72 timmar hemma efter sista symptomet, så får hoppas att det gjort någon verkan iaf. 
Orkar inte med mer VAB nu helt ärligt.

Är lite orolig över mitt jobb just nu, eller snarare mitt kontrakt. Dom säger på DSV att jag inte ska oroa mig, men innan jag har skrivit på nått papper så kan jag inte låta bli att oroa mig. Men, men. Det ger väl sig, inom 1½ vecka eller så.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu