God morgon!

2012-02-17 06:39:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har sovit från och till inatt, varken bra eller dåligt faktiskt. Men vaknade med en jäkla nästäppa, som vanligt. Nu är jag redigt trött på detta faktiskt.
Kollade i min almancka och tänkte lite. 5 förkylningar och 1 magsjuka på 3 månader. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? "/

Snart får det bli dags att ta itu ordentligt med min diet också, men det är ingen poäng och mening med det om man ska var sjuk hela tiden heller, då orkar man ju verkligen inte att göra det.
Men men, det får bli ett annat inlägg om det! (:

Nu  är det snart dags att byta på lillskruttan (tror tom att hon har bajsat nu redan) och dra iväg och lämna henne på dagis och åka vidare till jobbet. Ska bli riktigt skönt att komma till jobbet, men samtidigt riktigt tråkigt då den bästa chefen man haft på länge slutar idag. Stora skor att fylla där sen, får se vad vi får ist. Ett tag ska väl den andra underbara chefen Emma ta över, men hon ska jue gå hem om några månader på mammaledighet, så det är ytterligare stora skor att fylla då "/ Ahja, allt blir bra!
Hoppas bara att dom förlänger mitt kontrakt så jag får vara kvar där :D

Efter jobbet, är det ingenting planerat och helgen är oplanerad, är bra sugen på att göra något, men vad..?
We'll see!

Ha en underbar dag alla, det ska jag ha!

Håll alla tummar och tår nu, för att magsjukan är bortblåst på dagis nu!


Kommentarer

Jag känner med för att hitta på nåt. Men måste tyvärr röja i Leos rum. Annars kanske vi skulle kommit till er en svänga. Och jag kan inte tanka bilen förrän på måndag typ "/ Haha! Snacka om att planera sin ekonomi in i minsta detalj :)

2012-02-17 07:25:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu