God torsdag!

2012-02-16 07:25:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu gör jag det igen, jag startar upp min blogg igen (:
Men denna gången (liksom de andra) så blir det en ny adress och ett nytt utseende! Behöver ändra på headern, både texten och bilderna, någon som är sugen på att hjälpa mig med det? :D

Isabell har precis vaknat och sitter och avnjuet sin riskaka och juice till DisneyJunior, som hon gör varje morgon :D Nu är det "Jake och piraterna" som visas, en storslagen favorit :D

Nu är vi inne på 3e dagen hemma, och slutet av vår 72 timmars tid hemma. Händer och sker ingenting under dagen, så blir det jobbet imon, ska bli riktigt gott faktiskt!
Som det ser ut nu så har jag inte jobbat en hel vecka på 2 månader, det känns riktigt surt.
Så hoppas at tdom får ordentligt bukt på magsjukan nu, så jag kan börja jobba ordentligt igen. Jag vill verkigen inte vrida och vända på varje krona längre "/

Idag sticker vi iaf till den fina vänne Franco och dricker lite kaffe innan vi åker till jobbet och lämnar av lite fika, för det är min tur att bjuda, det står jg för också! (:
Imorgon slutar våran huschef Micke på jobbet, riktigt tråkigt, men då får jag se till att vara där och säga hej då iaf.

Pappa jobbar i Skene idag, så förhoppningsvis så är han hemma i god tid ikväll, Isabell har inte träffat honom sen söndagskväll "/

Slänger upp en bild sen på dagens fika!

Funderar på om jag ska baka en liten kaka och bjuda på hos Franco sen med, hmm.. :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu