Isolering

2012-02-18 15:23:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner mig sjukt uttråkad verkligen. All denna VAB, med magsjukesymptom har gjort att man inte kunnat träffa någon, enbart kunnat sitta hemma.
Isabell sover nu, och har helt otroligt sovit i 2 timmar hittils, minns knappt när det hände senast. Men funderar bara på vad vi ska fylla tiden med sen när hon vaknat. I och med hur hon har gjort nummer 2 idag, så kan vi inte åka och hälsa på någon, då jag inte kan säga helt hundra vad det är för något.

Känner mig så isolerad, ensam och uttråkad. Allt är så begränsat vad man kan göra här hemma, och jag förstår Isabell som måste vara rastlös och uttråkad med.

Hade planerat att moppat golven under tiden som hon sov, men min energi är totalt som bortblåst, jag vill bara inte.

Daniel åkte nu till sin mormor för att hjälpa henne med hennes nya panna, och dit kan vi inte heller åka sen när hon vaknat, för jag kan inte utsätta dom för det virus hon kan ha.
Men jag kan inte heller hälpa att tänka att det kanske inte alls ändå är någon magsjuka utan det är kanske som jag skrev igår, något hon inte tål.
Men det är ingenting jag får svar på oavsett på ett bra tag. Först ska proverna tas och sen ska man få svar också. Suck.

Är så ordentligt oroad att jag inte ska få förlängt mitt kontrakt på grund av allt detta vabbande. Visst, att det är normalt med en del vabbande första året, men jag vet jue inte hur Proffice tycker.

Vill bara skriva på kontrakt nu, få det svart-på-vitt.

Knappt orolig idag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu