Magsjuka, igen?

2012-02-18 14:06:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Har jue som bekant varit hemma en hel del med Isabell dom senaste veckorna, men jag har inte själv riktigt trott att det varit magsjuka, men haar fått vara hemma pga att dagis trott det.
Men, idag har henns nummer 2 varit annorlunda mot senaste veckor, kan det vara magsjuka denna gången?
Då vill det säga måndag och tisdag hemma iaf..

Det återstår att se, orkar bara inte vara hemma mer.
Oroar mig nått sjukt om jobbet nu. Vill verkligen bara få förlängt, vet inte vad jag tar mig till annars!

Kommentarer
Camilla

Det är väldigt normalt för barn som är runt 2 års åldern att vara dåliga i magen offta, tycker det är konstigt att Bvc inta sakt det till dig. Men om det är lite gul aktivt kan det vara så att hon har gluten.

2012-02-18 15:16:17

Pratade med dom i fredags, och hon var med på noterna direkt angående att ta prover och så, så visst kunde dom nog själva tro att det kunde vara något med gluten eller laktos. Annars är en annan teori med tänderna. Men det är så att det har varit magsjuke-epedemi nu på dagis i 5 veckor, så för någon som inte är utbildad (jag själv) så är det svårt att urskilja vilket utav det, det är. Men det ska bli skönt att få ta prover iaf.

2012-02-18 15:30:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu