städat

2012-02-18 12:18:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så, nu har jag fått städat också. Det är så förbannat jobbigt bara när man har en liten tjej som springer en i hasorna hela tiden och helst drar i sladden eller slangen. Det gör det hela så mycket jobbigare än vad det redan är. Men nu är det gjort iaf, ska bara moppas, men helt omöjligt medans hon är vaken, så får bli senare!

Vet inte hur planerna ser ut för resten av dagen, vet inte om jag ändå känner för att åka till Knalleland, och vi fick en inbjudan att åka och grilla hos syster ikväll, men som vanligt så får jag inget direkt bra svar utav karln min.

Vi får se, potatisen står på spisxen, så ska iaf äta lite lunch först och främst, sen ska min lilla dam sova, ssen får vi återigen se vad som komma skall.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu