120326

2012-03-26 06:35:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon!
Fullt arbetsbeklädd och redo att arbeta sitter jag i soffan med min kaffe, hörde precis Isabell prata lite, så är väl snart dags att ta upp lilla sessan, klä på henne och bege oss. Efter nästan 2 veckor hemma känns det konstigt att åka till dagis och jobb ska jag säga, men ska bli samtidigt väldigt skönt att komma hemifrån (:
Men kan inte skaka av mig känslan att dom kommer ringa för whatever.
Isabells mage är inte fullt i balans än, ena dagen gör hon inget nummer 2, medans hon andra dagen tar igen ordentligt. Men tror att detta är pga mjölken som jag börjat ge henne igen.
Sen har hon en "blåsa" eller något under foten som kan liknas med en vattkoppa i utseendet, men är det inte, och det är jag lite rädd för att dom ska ringa för och tro att det är vattkoppor.

Annars börjar de flesta sårskorpor ramla så sakteliga av nu, skönt att aldrig mer gå igenom detta igen!

Hoppas nu på att få jobba ett par veckor på raden iaf :D

Helgen och veckan som gick har varit så underbart väder, fått massor gjort ute, städat, slängt skräp, fixat Isabells lekplats, köpt grill och grillat. Krattat. Igår städade jag inne och nu är det fräscht och fint här hemma inför en veckas jobb (:
Daniel har servat båda bilarna och "Asta" har fått sig en ordentlig tvätt. Garaget börjar sakteliga ta form utvändigt, men är som alltid några brädor som saknades och som ska målas nu igen. Ahja, blir nog bra till slut :D

Det blev denna uppdatering det, nu ska jag ålocka upp min sessa och göra redo :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu