Tack för idag!

2012-03-20 18:48:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hade en mysig och trevlig fika i förmiddags, tack Annelie och Mari!
Sen bar det hem och slänga i Isabell lite lunch och se till så min annons med budgivning avslutades, den avslutades med en hel del sura miner, men vad fan bryr jag mig om det? Sakerna är borta och jag har fått pengar, rättvist gick det till.
Sen fick Isabell sova lite innan vi åkte till Vårdcentralen och fick ett sjukintyg veckan ut. Så måndag är det jobb som gäller igen.

Sen handlade vi lite och åkte vidare till stan för att bli av med lite saker och få pengar för det :D Tack Alex för trevligt tjöt, men hoppas på en kaffe i veckan med mindre avbrott :D

Sen kom det en snäll kvinna ed man och hämtade upp det sista av dagens sålda. Skönt, mer sålt än vad jag någonsin kunde trott.

Isabell ligger i sängen nu, vet inte riktigt vad som har börjat hända med henne innan läggning, en massa trots skulle jag väl tro. Hon är som en duracell kanin på riktigt. Ahja, hoppas det snart går över.

Älskling pangar panel och potatisgratäng står i ugnen. Jag är trött med huvudvärk så ska ögna igenom H&Ms nya katalog som skriker 70tal "/

Imorgon kommer kusinerna och moster och leker, har en tjej som tjatar om Max och moter så det ska bli kul att dom kommer, om dom bara kan hålla sams denna gången :P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu