Ögoninflammation

2012-05-14 18:42:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, det är kanske inte någon nyhet att Isabell har, men efter en vecka med rekomenderade behandlingar som inte fungerat så var vi igår hos Distrisktsköterskan i Fristad och fick lite dunder-medicin. Kan vi hoppas på iaf att det fungerar. Så hemma blir vi resten av denna veckan med, men då kan man väl verkiligen hoppas att det är över. Igår hade vi lite diskussion angående maten här hemma, och jag kan jue bara hoppas att jag vunnit. Isabell har alltid bättre saker för sig än att äta, vilket resulterar i att jag tar bort maten från bordet då och hon kommer på att hon vill äta när den är borta. Så har det varit vid både frukost och lunch igår, vilket var resultat att jag hade en mycket tjurig tjej efter att hon sovit på eftermiddagen. Lite mat i magen så var hon glad igen. Kan hoppas att hon lärt sig något? Undrar verkligen när det är dags att solen ska titta fram och ge oss sommar på riktigt? Kollar alltid på 10-dygns-prgnosen på yr.no och den visar kanppt ingenting gott alls det närmaste. Känns deprimerande när halva Maj också gott och ingen värme att tala om har kommit än. Minns inte sist det var en riktigt så här kass vår? Idag är jag riktigt uppe med tuppen, 04.45 ringde klockan då älskling skulle åka till Varberg för att sen åka vidare till Göteborg idag, så han skulle sparkas ur sängen tidigt idag. Vad skulle han göra utan mig? :D Så nu ligger jag här i soffan och skriver skit och dricker kaffe. Idag vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, kanske gå ut en sväng på förmiddagen och hänga upp mina mattor och försöka spola av dom något.Hade det vart lite sol så hade dom kunnat troka också.. Ska nog ringa dagis idag med och berätta läget, om jag orkar (: Sen behöver jag boka en tid till MVC i juli så jag kan få mig min spruta igen.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu