120213

2012-03-13 20:16:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev lite sen till jobbet idag, då jag fick en tid på Vårdcentralen för egen räkning idag. Jag har i många år varit otroligt trött, men till och från så är det verkligen olidligt. Hade för ca 6 år sen en ruskig B12-brist då fick jag tom ta sprutor och tabletter för det.
Men jag mådde bättre, slutade med tabletterna och ingen fån Vårdcentralen som kollade upp hur det gick för mig heller. Har efter det säkt 1 eller 2 gånger, men inte fått någon riktigt hjälp för det.
Men nu tänkte jag att jag skulle göra ett försök igen.

Känns inte normalt att vara 26 år och vilja gå och lägga sig för man inte kan hålla ögonen öppna en lördagskväll.. Suck, det är allt annat än roligt.

Men hoppaspå få lite rätsida på det nu. Får väl provsvaren i början på nästa vecka. På tal om det så har jag inte ännu fått Isabells provsvar, men hoppas på typ imon.
Men hon hade fått mjölk i fredags av en vikarie som inte hade blivit informerad om att hon inte skulle dricka mjölk, men verkar inte ha gjort någon skada och hon har även fått yoghurt, risifrutti och fil de senaste dagarna och det verkar inte heller ha gjort nått. Så får bara hålla tummarna att det är på bättringsvägen nu.

Ingenting planerat i veckan, ska ta kvällspromenader ett par gånger och på lördag blir det långpromenad till Rångedala och träffa familjen Thorell en sväng om alla håller sig friska!

Kampen mot Beach 2012 fortsätter! :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu