120305

2012-03-05 06:01:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för riktigt taskig uppdatering!

Vad har hänt iaf då..?
Fick jobba hela veckan förra veckan, woohoo! :D Första gången det händer sen December! Gav Isabell mjölk till kvällsmaten i fredags och det märktes direkt på hennes mage på lördags morgonen, att det hade satt igång den. Det känns både skit att det krånglar igen, men riktigt skönt för det är ett konstanterande att det är det. Nu är bara frågan hur vi ska gå vidare framåt.
Ska ringa BVC idag på morgonen, och se vad hennes råd blir. Känns dock inte som att det ska vara laktosintolerans, då hon inte tycks reagera på alla mjölkprodukter utan bara just ren mjölk.
Ah vi får se, uppdatering sker!

Är fortafarnde en del nummer som jag saknar efter att jag skrivit ut att jag vill ha nummer, men ahja, kanske ska se det som tecken på folk som inte egentligen vill ha kontakt med mej? :D Haha.

Igår tog jag och Isabell och gick fram och tillbaka till Rångedala, 1 mil avklarad där :D Synd jag inte hinner göra det fler gånger i veckan bara!
Tråkigt med bara när jag skulle sätta igång min spotify så insåg jag att min gratisvecka nu var slut och jag behövde förnya den, typiskt när man skulle vara ute och gå 1½ timma och ingen musik i öronen, men det gick bra ändå :D

Isabell tjatar lite i sängen redan och jag ska förhoppningsvis hinna sminka mig innan hon blir otålig :S

Idag är det btw 7 hela år sen jag och Daniel blev tillsammans, grattis älskling på vår dag! <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu