Inget samtal än

2012-03-06 10:15:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inget samtal än från BVC, har ringt och lämnat meddelande igen, men får se när dom ringer upp. Behöver i varje fall rådfråga henne om jag ska lämna henne till dagis imon eller inte om jag nu inte får en läkartid idag.. Jag vill inte helst stöta mig med dom på dagis heller, jag menar, det är ändå dom som tar hand om Isabell hela dagarna. Men har en känsla att dom tycker att vi ska vara hemma 72 timmar om vi inte kan bevisa något annat..

Fan vad detta är jobbigt ska jag säga..

Hoppas att hon ringer snart iaf, för behöver också ringa till Annika på Proffice och meddela hur jag ska göra imon. Ska ta en jumbopromenad i dag igen tänkte jag, får väl "utnyttja situationen" när man ändå är hemma! Så skickar i Isabell lite lunch sen och beger mej mot Rångedala tur-och-retur, får bara tejpa hälarna först :P
Surt bara att jag inte tycks få igång min spotify bara "/ Vill inte allra helst gå utan musik idag igen.. Men ska göra några försök igen för att få igång det!

Måste med berätta att jag är stolt över min lilla tjej som bajsade på pottan igår! Hon kom och sa "bajsa" och drog i byxorna, så fick av henne blöjan och byxorna och hon satte sig på pottan och gjorde nummer 2 :D Om än så lite, men så gjorde hon det ändå! Mammas stora, lilla tjej <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu