Kaffe! :D

2012-03-15 15:18:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inget slår en god kopp kaffe :D

Har precis varit på en promenad fram och tillbaka till dagiset, Isabell behövde sova och mamma behövde gå, tråkigt at tdet blev i motvind bara :P Men hemma nu igen iaf! Hämtade upp de senaste intygen om VAB som jag känner att jag behöver få inskickat.

Fick väcka Isabellen i morses när klockan slog 9, då tyckte jag att det räckte (: Då hade min lilla dam sovit i 15 timmar i sträck. Sen myste vi i soffan och hon tog sig aldrig riktigt ifrån soffan, vi satt i soffan i 2 timmar innan vi kulle åka till stan och handla med moster, kusinerna och mormor. När hon sitter och myser så länge, så börjar jag verkligen undra vad det är som är galet, för det är så inte likt henne. På vägen in till stan somnade hon dessutom igen. Och nu sover hon igen och har sovit i en timma ungefär.

Det som är riktigt jobbigt är att hennes aptit verkar riktigt dålig med. Men klart, hur många har aptit när man har feber och är slö?

Inga provsvar från vårdcentralen än heller, men det var för att dom inte var klara alla än. Usch, hur länge ska man behöva vänta? Men läkaren skulle iaf ringa när dom var klara..

Pratade med Gun på dagiset iaf och det var inga andra barn som hade magsjuka, så det kan vi definitivt utesluta, men dock hade fler barn fått vattkoppor, vilket motsvarar vad jag tror att Isabell har.
Tyckte innan att hon hade 2 röda prickar på låret och en röd prick vid ögat.
Men kan jue också vara en hårsäcksinflammation, det vet man aldrig heller. Det kunde ta ett par dagar innan prickarna uppkom enligt 1177.se, så får hoppas att det bryter ut ordentligt nu.

Har garderat mig med alvedon och kylblsam :D

Har inte blivit någon tvätt av bilen idag, lite för tråkigt väder för det idag faktiskt. Ikväll när Isabell sover ska jag nog börja med städningen här hemma och sedan fortsätta imon med det jag inte kan göra när hon sover, dvs dammsugningen :D

Så får vi se hur vädret är imon om det blir tvättningen av bilen då ist.

Kanske träffa Isabells kusiner imon också om det nu bryter ut, så dom kan kramas och pussas ordentligt så att dom också kan få det nu :D

Någon annan som vill ha lite vattkoppor är välkomna :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu