Kvällen!

2012-03-07 19:51:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Morgonen gick fruktansvärt långsamt i väntat på att vi skulle till läkaren, men till slut blev klockan dags. I med lunch i Isabell och jag är otroligt stolt över hur bra hon har ätit lunch äntligen! Underbart!

Träffade en mycket trevlig läkare och hon trodde på samma som vi gått på, att tarmen inte riktigt tål mjölk just nu efter magsjukan, så vi ska bara utesluta mjölk och försöka om igen och introducera det lite smått. Hon sa att det var väldigt ovanligt med mjölk allergi när hon är så liten, men vi gjorde iaf prov för det, gluten och ämnesomsättningen. Får provsvar om en vecka ungefär, hoppas på allt negativt och att hennes mage vänder snart igen.

Kommer nog få riktigt spel om dom ringer igen från dagis och påstår att hon har magsjuka, det får banne mej räcka nu. Nu måste dom lyssna lite på vad jag faktiskt säger.
Oron finns redan hos mig att jag kommer få samtal redan imon, är riktigt rädd för det om jag ska vara helt ärlig. Är så otroligt trött på att få gå hem från jobbet för samma sak hela tiden, tycker det är ordentligt pinsamt att gå till chefen och säga att jag går hem. PINSAMT!

Vi får se, men det får fan ha ett slut nu.

Idag har vi fått fint besök av både Elina coh Johanna, tänk vilka fina vänner man har haft lyckan att lära känna i livet. Tack för att ni båda förgyllde min dag idag!

Imorgon blir det jobb igen! Underbart! Just wonder how long "/

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu