Vattkoppor

2012-03-13 19:57:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, varför inte. Jag menar, jag har jue inte vabbat tillräckligt alls denna del av året ännu. Kunde jue ha väntat ett halvår åtminstone? Ahja, ska inte ta ut något i förskott än, det lär visa sig.
Men kom iaf till dagis i morse och där stod det på tavlan att det gick vattkoppor. Det var ett barn som hittils fått det. Tänkte inte mycket mer på det, men när jag kom och hämtade henne idag, verkade hon ganska nedstämd och trött. La sig ner mycket i soffan och på golvet, annars brukar det vara full fart på henne. Detta kan också som sagt vara en tillfällighet. När vi satt i soffan och skulle kvällsmysa, så kände jag att hon var varm, då började jag koppla ihop allt.

Hon sa även "kia" och rev sig på magen..

Gick in och läste lite på 1177.se och de första symptom var feber, trötthet och huvudvärk.

Vi får som sagt se, känns väldigt jobbigt dock om jag igen ska behöva vara hemma från jobbet, och när det gäller vattkoppor så handlar det om en vecka eller så hemma. Känns väldigt olustigt att vabba igen i så fall. Men men, det kommer väl bli bättre någon gång i framtiden.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu