120411

2012-04-11 06:33:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon världen.
Påskhelgen är över och jobbet är i gång igen. Sa att jag längtade till jobbet igen, men igår var en tung dag. Kanske inte pga jobbet, men snarare att jag pratade med försäkringsbolaget och dom bekräftade mina misstankar. Dom hjälper mig inte. Så en ganska grå dag igår, men när man får grubbla och sitta och tänka på det en stund så inser man att man kan hitta lösningar. Inga jättebra, men dugliga.
Ska byta baklampan, försöka på något sätt att laga i det hål som uppstod, besiktiga, laga det som blir då och sälja den.

Så i Juni omkring ska jag väl lägga ut den till försäljning. Kan man inte ha blitt miljonär tills dess?

Helt underbart det är när barnen kommer i den "riktiga" trotsen. Märks att Isabell gjort det nu och hon har börjat med nått så riktigt fult som gör mig så arg varje gång.
Hon kan titta "busigt" på mig medans hon håller i muggen med josen och bara vända den upp och ner. Eller som igår, pappa hade lagt upp mat till henne som stod ejemte henne på bänken där hon satt, antingen så gick det inte fort nog för mig att jag skulle ta henne eller så ville hon inte ha, och hon sköt den ut över kanten. Makaroner och korvstroganoff i halva köket.
När man haft en sån pissdag tidigare, trött och får detta när man kommer hem, då var inte gråten långt ifrån.

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe i lugnan ro och snart ska jag ta upp min lilla busiga sessa.

Känner mej bara så trött på livet just nu. Blä.

Kommentarer

Varför hjälper dom dej inte? Vad fan ska man då ha försäkringar till?

Ja visst är det härligt med trotsåldern "/ Och det där med att bara hälla ut jos bara för att har jag dock aldrig varit med om. Tur att alla barn är olika så man lär sej hantera olika saker på olika sätt :)

2012-04-11 06:51:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu