120511

2012-05-11 07:36:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon! Lika grått och trist ute idag som de senaste dagarna. Men men, ahja, kanske blir sommar till slut :D
Isabell sov något längre inatt, hon vaknade omkring 06.30 idag ist, vilket är helt okej. Inte igengeggad i ögonen idag heller, så det ser ut som att det äntligen är på väg bort. Så måndag kan jag nog lova att det blir jobb iaf!

Skulle åkt till Göteborg om en timma egentligen, men min syster hade visst bokat upp sig och var bokad denna dag, så vi kunde inte ses innan 15 i Göteborg. Så försöker få tag i en barnvakt till Isabell så hon inte behöver åka med, då jag vet att det kommer dra ut på tiden och jag vill inte behöva stressa eller så. Men det är alltid lättare sagt än gjort. Hade vaarit gott att komma iväg och bara få lite egentid också.
Vi får se.
Så fram tills ca 14 har vi ingenting att göra, och så rastlös som jag är som det är nu efter vart hemma ett par dagar! Haha.

Var inne och besiktigade bilen igår kväll med, fick en tid 19.20, så den tog jag! Skönt att ha det gjort :D Fick 2 tvåor, på framvagnen, inte helt oväntat! 2 spindelleder som var utslitna, så det var bättre än förväntat. Det är jue en Passat så det är klart att det blir något på framvagnen!
Får se med snart om Daniel får tummen ur och ringa en lackerare och se när och hur mycket han skulle ta för att fixa min bil, sen ska jag ta tag i (2 år senare) och försöka tona min bakruta!

That's all foks :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu