120417

2012-04-17 06:23:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blir lite glest mellan mina uppdateringar nu (: Men händer vanligtvis inte allt för mycket under verkorna när man jobbar :P
Sitter och väntar på att mitt kaffe ska rinna ner, det bästa med hela morgonen tror jag! Och där är det klart, una minuta..

Åhh så gott :D

Snäll som min underbara syster är så har jag fått låna hennes bil i väntan på vad vi ska göra med min. Då försäkringen inte täckte, så har vi fått kolla på alla andra alternativ. Fått tag i en baklampa och nu kollar vi vad vi ska göra med plåten. Daniel får svetsa ihop på det stället som det sprack, sen fixar lackeraren resten med bucklorna, nedslipningen och lackningen. Det skulle kosta mellan 3000-4000 kronor. Helt överenskomligt faktiskt. Nackdelen är att han inte hade tid innan slutet av maj, Jenny måste ha sin bill tillbaka 10 maj och jag ska besiktiga passaten den 21 maj.
Men vi ska ringa coh kolla en till lackerare idag i hopp om att han kanske hade tidd tidigare. Tyvärr så verkar dom ha lång väntetid de flesta "/
Men men, det kommer bli gjort iaf.
Sen ändra min föräkring till helförsäkring, inte faaan ska dom få snuva mig på ersättning numer :D 
Jag saknar min bil iaf, underbart och kul det är att köra en också såpass ny bil, så saknar jag min, det är jue ändå min bil (: 

Köpte nya utemöbler i helgen, tack mamma!
Det blev superfint ute, jämfört med hur det såg ut innan. Så nu är det 6 positionsstolar och ett svart glasbord. Nu är det bara så synd att våren ska dröja sig kvar så man aldrig får sitta ute och njuta av det!
Men hoppas på att det kanske kan vara på gång nu snart.

Hade en riktigt tråkdag på jobbet igår, kände mig inte alls fit-for-fight för att jobba och kände att jag mest hade lågt tempo och bara strosade runt. Får ganska mycket ångest när jag har såna stunder/dagar. Tur det inte är varje dag! Hade fett otur igår med, började med att slå huvet i stallaget när jag skulle kolla vad det var för artikelnummer på en towbar, sen höll jag på att tappa en framruta i golvet, och jag tänker snabbt att jag tar emot den med foten då. Om den bara hade landat på stålhättan, så hade det varit trevligt..
Så min stortå och den ejemte är en tjockis "( Ont när jag går och det väsrta var igår kväll. Somnade på soffan, och ställde mig upp och gick precis om vanligt nör jag vaknade. Hade så ont när jag la mig i sängen att jag trodde jag skulle gråta!

Ahja, nya tag idag. Snart mot jobbet! Här har vi iaf inte råd att vara sjukskrivna :P
På tal om det, så har jag väntat på pengarna från FK nu sen Isabell hade vattkoppor, ringde dom igår och då säger dom att dom betalar ut det direkt, att jag ska ha det på onsdag. Varför måste man ringa dom och be om pengar? Tycker det har varit lång väntetid på det mesta därifrån nu, som havandeskapspenning för Malin och Emelie, får veta det samma vecka. Illa. Men grattis till er som får gå hem nu! :D

Nä, njuta lite mer av tystnaden innan vi drar igång!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu