Överanalysera mera

2012-03-27 18:48:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, herregud. Kan man aldrig få vara glad och nöjd över dagen?
Kommer och häntar Isabell idag och varför skulle det finnas något positivt att säga..?

Tyckte först att det var tråkigt och komma in i rummet och se Isabell sitta ensam och leka när vikarien var någon helt annanstans. Kunde hon bara inte ägna tid och vara och leka med henne när hon var ensam kvar och det bara var en liten stund kvar innan jag skulle komma? De andra fröknarna har varit ute med henne och lekt eller iaf varit i närheten när jag har kommit. Ahja.

Anyway, "Hon har varit lite ur fokus idag, gråtit och gnällt lite mer än vanligt. Sen har hon också bajsat löst"

FOR FUCK SAKE?!!!

Undrar om dom inte har något annat för sig nu än att överanalysera hennes bajs hela dagarna? För barn blir jue aldrig lösa i magen och jag har inte sagt alls att hennes mage är fortfarande lite ur balans efter allt..?

Sen bad jag dom i morses att lägga undan hennes snutte och napp på en nivå som gjorde att hon inte kunde gå och hämta dem i tid och otid, vilket KANSKE kan ha resulterat i att hon varit extra tjurig idag..? I don't know..?

Det börjar bli enna tjatigt att mötas av detta var endaste jävla gång jag hämtar henne, vad är problemet egentligen? Men, ringer dom hem mej nu igen, då ska dom få höra ett och annat i luren.

Hade detta varit i stan så hade jag bytt dagis för länge sen, men nu vill jag inte direkt lämna henne i Hökerum varje dag, inte än.

Undrar om några andra föräldrar har märkt av denna överkänslighet? Men kanske är bara jag och Isabell då vi har henne där som längst till 17.30, dom kanske bara vill hem i tid..?

Skäms jue verkligen ögonen ur mig om jag får gå hem pga något sånt här igen, detta är jue bra skrattretande. Kommer detta någonsin gå över..?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu