120513

2012-05-13 06:55:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Du måste veta vart du kom från, för att veta vem du är. God morgon världen! En ganska underbar morgonatt vakna till idag ska jag säga! Igår var vi nere hos Isabells kusiner så dom fick busa av sig lite, dom är för goa dom små! Kapplöpning i hela huset och bara en massa bus! Efter det åkte vi hem, Isabell sov en liten stund i bilen, men det är verkligen inte hennes melodi längre, så hon vaknade efter kanske en halvtimma och somnade om på mig i soffan i en timma eller så till. Sen var det bara en massa bus och mys innan hon la sig. Hon fick ett målar/pyssel bord med pallar utav mig igår som hon invigde hela dagen. Inmålat och klart! :D Så mamma, pappa och Isabell hade en målarstund igår eftermiddag :D Allt vi målade skrek hon "nej" till och målade över. Vet inte vad det riktigt är för fix idé..? Haha. Sen var det dags för bad för Isabell och sen nattis. Pappa gick till garaget och fortsatte sätta OSB-skivor. Nu börjar det få "ett ansikte" så att säga :P Jag satte mig och började lite egen terapi och när klockan drog sig mot 20 så blev vi båda hungriga. Så stack till Fristad och handlade snask och pizza. Det är jue trots allt lördag! Hämtade även ett paket från H&M med, men det ska jag öppna sen :D Idag är det söndag och jag behöver verkigen få huset städat. Får se om jag kan få göra det i lugn och ro, om jag kan skicka iväg Isabell och pappa på något uppdrag. Det blir alltid bäst gjort då. Ingen som annars har en vit TV-möbel till salu? Måste bli av med den svarta vi har, tål inte att se dammet så snabbt och lätt hela tiden. Usch. Ahja, avnjutit nästan en hel kopp kaffe, måste tända i kaminen för det är kallt och ta upp Isabell nu som har en he konversation med något/någon i hennes rum :D Ha en mysig dag alla!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu