120327

2012-03-27 06:44:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon bloggen! Hur mår ni alla idag? (:
Själv är jag ganska så trött, men det är jue tisdag, så det är helt vanligt :D
Sen har jag haft dragkamp om mitt täcke halva natten, då min kära Daniel skulle ha sitt egna som kudde :P

Arbetsdagen gick bra igår, riktigt slönt att vara tillbaka. Känns skönt när man är på jobbet och vet att man tjänar pengar! Dock har dom börjat med ett nytt skift där uppe, 9-18, vilket gör mig nervös, då jag absolut fysiskt inte kan det, med tanke på att dagis stänger 17.30 och vi kan aldrig ritkgt säga om Daniel kan hämta henne eller inte. Nu ska dom göra mycket jobb neråt Varberg, så det blir riktigt tufft.
Ahja, ska försöka prata med Alex om de idag.

Känns som om dagis nästan alltid ska ha någonting att klaga på just nu. Frågan jag fick när jag hämtade henne igår var,"hade alla koppor verkligen torkat? Tycker hon är lite röd i rumpan.." Klart att dom som hon kommer åt att klia på ser "färska ut". "För det smittar jue fortfarande om det inte varit skorpor!"

Suck, har ni ingenting annat att lägga energin på?

Fick hem Jysk-bladet igår, och gud vad jag önskar jag hade pengar just nu. Skulle vilja ha utemöbel-setet som är på första sidan. Hoppas det kan vara samma erbjudande, typ, när jag får pengar nästa gång. Då blir det handla :D Det vi har här ute ser bara för skabbigt ut nu.

Nä, nu får jag väcka min lilla tjej och dra oss mot dagis snart!

Kommentarer

Vad var det för möbelset? Sånt som vi har? Kolla på lockryds utemöbler annars. Men kanske ligger på samma prisnivå "/

2012-03-27 06:59:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu