120509 - Migrän

2012-05-09 06:57:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, God morgon!
Andra dagen i rad som jag vaknar med migän, inte nått kul att vakna till, men idag känns den helt under kontroll. Får se när den försvinner helt under dagen.
Jaaaa, vad har hänt det sista? Uppdateringarna har varit glesa :D Det har väl inte hänt jäättemycket så, skulle jag tro.
Vi har klarat oss ganska så bra den senaste tiden från sjukdomar sen Isabell hade vattkoppor i Mars, fförra veckan dock åkte vi på förkylning igen, jag och Isabell. Och igår ringde dom från dagis, då var det dags med ögoninflammation. Nu kan vi bara hoppas på att våren/sommaren snart kanske kan komma och sjukdomarna börjar ge med sig lite. Men snart är också dock "första året" över och man kan bara hoppas att nästa blir bättre. Men sen har det dock inte varit så himla farligt för övrigt om det inte hade varit krånglet med magen efter magsjukan. Men ahja, det är över nu och nu vet vi vad vi ska tänka på till nästa gång.
Så vi är hemma idag, får se hur snuttan ser ut under dagen hur det blir för morgondagen.

Nog om det :D

Jag har sånt sug! Ett sånt sug efter att starta ett eget företag. Detta är något som jag funderat på i åratal och ibland har jag kommit på idéer, men kastat dom sedan i sopkorgen för det kanske inte riktigt passat mig ändå "/ Det är jue dock ingenting heller som man bara ska kasta sig handlöst in i med första bästa idé heller, så jag tänker och tänker och tänker hela tiden och försöker komma på något. Haha. En vacker dag, det lovar jag, ska jag bli min egen chef! :D

Mammas lilla goding har inte vaknat än, jag har druckit mina 2 glas kaffe, hämtat tvätt och startat en ny maskin, nu ska den bara hängas också. Idag blir det en sån hemma-mysar dagpå hög nivå med regnet som smattrar utanför fönstret. Detta väder kan jag verkigen älska! Mulet och mörkt med en massa regn, det är när det bara är mulet och kallt som det är trist. Regnar det så är det riktigt mys :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu