120514

2012-05-14 06:40:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon världen! Sovit riktigt gott på våra nya kuddar som jag köpte på IKEA i fredags, synd bara att man ska behöva gå upp "/ Har blivit riktigt slöis på morgonen nu och har svårt at tta mig upp. Innan var det inga problem alls, men det är väl en period bara. Jag har jue faktiskt, sen mitt optikerbesök, kunnat hålla mig vaken längre på kvällarna, så det är väl därför :D Igår storstädade jag hemma, Isabell var halvnöjd. Men vad ska man göra, det måste jue göras. Slängde ut alla mattor på nedervåningen och moppade inte föränns efter Isabell lagt sig igår kväll. Så skulle önska mig lite varmare väder ute så jag kan spola av mina mattor med högtrycken. Tills dess får det faktiskt vara bara golv i huset. Letar efter nya mattor just nu med, så får se om jag köper nya eller tvättar dom jag har :P Igår pkte vi till Isabells farmor och fick oss lite söndagsmiddag. Isabell fick busa med Corinne och kolla på "voffarna" (: Sov ingenting alls till resultat av detta, men helt okej humör ändå. Väl hemma så vart det nattning av Isabell, älsklingen åkte för att hälsa på en vän och jag moppade golven. När dom var moppade så målade jag en låda Daniel byggt ihop till att ha veden i på andra våning. Nu ska den bara målas en gång till så är det klart. Funderar på att ta tag i våran hallmöbel och måla till den också, när jag ändå håller på :D Sen vart det duschen och soffmys. Kollade på en film på TV4Film som hette "Stolen", riktigt hemsk film, men riktigt bra också! Idag skulle det varit jobb för min del, men Isabell "geggar" fortfarnde en hel del i ögonen, så det är inte värt att skicka henne till dagis, då dom hade ringt hem mig för minsta lilla "gegg". Så har messat min chef på Proffice, ska vid 7.50 ringa DSV och 8.00 ska jag ringa till BVC och höra vad dom säger. Har jue gett henne den receptfria medicinen som jag köpte förra veckan, men det är ändå inte borta. Är det någon som vågar trotsa ögoninflammation och hälsa på så är ni varmt välkomna, blir lite ensamt här hemma! :D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu