120217

2012-02-17 20:43:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi haft en riktigt trevlig och bra dag på jobbet.
Måste verkiligen säga att jag har tur som har så bra arbetskompisar som jag har, ni gör det roligt att gå till jobbet! Idah slutade våran huschef Micke sm sagt, riktigt tråkigt är det, men roligt för honom! Han fick ett fantasiskt farväl från oss alla genom att bli inlindad i plast, nerslängd i en låda och inkörd i stallaget! Haha, så mycket var det länge sen jag skrattade!

Pratade med BVC idag med, och dom ska ringa och boka en tid nästa vecka så vi kan ta prover och utesluta att Isabell är allergisk mot nått iaf. SKa bli skönt att få gjort proverna.
Isabell hade varit något lös i magen på dagis idag, men nu hade dom inte reagerat att det var magsjuka iaf, utan att dom hade kunnat tro att det kunnat vara något hon är allergisk mot också . Så vi får se, det känns bra att dom står på min sida så iaf och inte bara tror att allting är magsjuka hela tiden.

Nu myser vi i soffan till "Festen är över" på TV4film, sen får vi se vad som kommer härnäst!

Imon blir det nog att åka till Knalleland och köpa nya pyjamasar till Isabell då hon växer så det knakar tydligen, henns 86 pyjamasar är för små redan! (: Haha.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu